W Y S Y Ł K A   W   2 4   G O D Z I N Y   •   D A R M O W A   D O S T A W A   O D   3 0 0   Z Ł

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 ZWROT

Każdy produkt zakupiony w Rosett, który nie jest zamówieniem personalizowanym na prośbę Klienta podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 90 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

Prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie dowodu zakupu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru. Będziemy wdzięczni za podanie przyczyny odstąpienia od umowy. Ma ono charakter jedynie informacyjny, służący lepszemu świadczeniu usług naszym Klientom w przyszłości. Nie ma natomiast wpływu na rozpatrzenie zwrotu. Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną, która umożliwia jej śledzenie. Rosett nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę zwrotną, więc prosimy o dobre zabezpieczenie zawartości.

W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone koszty zakupionych produktów, w tym koszty nadania w wysokości odpowiadającej najtańszej dostępnej opcji przesyłki, jeśli została ona opłacona przez Klienta. Klient ponosi jedynie koszty zwrotu przesyłki do sklepu. Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu w sposób wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

REKLAMACJA

Dokładamy wszelkich starań, aby naszą biżuterię cechowała najwyższa jakość, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość jej zareklamowania. Rosett ponosi odpowidzialność z tytułu rękojmi przez 2 lata od dnia zakupu. Przed złożeniem oświadczenia, prosimy o zapoznanie się z warunkami reklamacji zawartymi w Regulaminie. Produkt należy przesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji towaru oraz dowodem zakupu, korzystając z jednej z poniższych metod. Przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep, Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

ADRES WYSYŁKI

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem. Przesyłki prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres firmowy lub do paczkomatu wskazanego poniżej.

Adres firmowy

Rosett

Marii Skłodowskiej-Curie 2d/10,

42-580 Wojkowice

Paczkomat

WOJ01M

Jana III Sobieskiego 365

42-580 Wojkowice

Shopping Cart (0)

Koszyk