W Y S Y Ł K A   W   2 4   G O D Z I N Y   •   D A R M O W A   D O S T A W A   O D   3 0 0   Z Ł

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROT

Każdy produkt zakupiony w Rosett, który nie jest zamówieniem personalizowanym na prośbę Klienta podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

Prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie dowodu zakupu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru. Będziemy wdzięczni za podanie przyczyny odstąpienia od umowy. Ma ono charakter jedynie informacyjny, służący lepszemu świadczeniu usług naszym Klientom w przyszłości. Nie ma natomiast wpływu na rozpatrzenie zwrotu. Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną, która umożliwia jej śledzenie. Rosett nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę zwrotną, więc prosimy o dobre zabezpieczenie zawartości.

W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone koszty zakupionych produktów, w tym koszty nadania w wysokości odpowiadającej najtańszej dostępnej opcji przesyłki, jeśli została ona opłacona przez Klienta. Klient ponosi jedynie koszty zwrotu przesyłki do sklepu. Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu w sposób wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

REKLAMACJA

Dokładamy wszelkich starań, aby naszą biżuterię cechowała najwyższa jakość, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość jej zareklamowania. Rosett ponosi odpowidzialność z tytułu rękojmi przez 2 lata od dnia zakupu. Przed złożeniem oświadczenia, prosimy o zapoznanie się z warunkami reklamacji zawartymi w Regulaminie. Produkt należy przesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji towaru oraz dowodem zakupu, korzystając z jednej z poniższych metod. Przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep, Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

ADRES WYSYŁKI

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem. Przesyłki prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres firmowy lub do paczkomatu wskazanego poniżej.

Adres firmowy

Rosett

Polna 6,

44-164 Kleszczów

Paczkomat

WOJ01M

Jana III Sobieskiego 365

42-580 Wojkowice

Shopping Cart (0)

Koszyk